Sportief culinair netwerk event.

Avontuurlijke culinaire rondreis.

Het congres van The North Face Europa werd op dag 2 in de avond sportief culinair ingevuld bij de Klimmuur in Den Haag met een walkingdinner. Scroppino Club verzorgde een parade van amuse bites voor 250 personen.

Over de klant.

The North Face is een internationale organisatie met een uitgebreide hoogwaardige collectie kleding, uitrusting en schoenen met vestigingen over de hele wereld. Het is een A-merk leverancier en is bij velen eerste keus voor ’s werelds meest gerenommeerde klimmers, alpinisten, extreemskiërs, snowboarders, duurlopers en verkenners.

klantvraag
de klant

Klantvraag.

Voor het jaarlijks 5-daags congres voor de diverse sportmerken wordt aan het
einde van dag 2 een sportief culinair netwerk event georganiseerd voor alle
sales & marketing managers en CEO’s uit Europa. Omdat het event
plaatsvindt bij de Klimmuur te Den Haag is de catering gevraagd daarop in
te spelen met een eigentijdse culinaire invulling wat maaltijd vullend is voor
250 personen.

Het eindresultaat.

Als cateraar heeft Scroppino Club een walking dinner menu samengesteld
op basis van voedzame en gezonde amuse hapjes. Meer dan 4.000 kleine
handzame lekkernijen werden geserveerd. De culinaire bites werden op een
verrassende manier gepresenteerd en droegen bij een voedzame en
geslaagde avond.

eindresultaat

Hartverwarmende woorden.

quote

Wij krijgen alleen maar hele mooie reacties op het evenement en het eten wordt daar iedere keer weer bij genoemd. De proefsessie schepte hoge verwachtingen en die zijn ook waargemaakt. Van alle kanten complimenten dus. – Binja Wagelkamp

Bekijk ons andere werk.

Meer dan alleen een sportief culinair netwerk event.

Sportief culinair event
Diner op servies
INTERESSE OM MET ONS TE WERKEN?